CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 25, 2008

Apabila anak tekak terasa loya..hu3

Sekali..
dua kali..
saya tidaklah berapa perasan..
hmm, apabila keempat kalinya..sudah terbayang objektif jalan ceritanya=p

Inilah kali pertama saya menonton cerita "kartun" yang agak keterlaluan. Tidaklah pelik kalau saya katakan inilah sebenarnya perangai Yahudi yang jiwa mereka sering dahagakan darah insan yang bernama MUSLIM!!

Lihatlah sahaja serangan bertubi-tubi yang dilancarkan kepada rakyat Palestin yang hampir seminggu lamanya hingga hampir ratusan nyawa ditarik secara suka-sukinya, kerosakan, kemusnahan yang tak terkira dibilang dengan jari yang sepuluh. Malahan kita yang mendengar setiap hari pun kadang-kala sudah "immune" dengan peel Yahudi laknatullah ini.

HAPPY TREE FRIEND??

Kalau sahabat-sahabat tak percaya cuba buka website @ you tube n tontonlah cerita kartun2 yang comel tetapi tersembunyi sesuatu didalam jalan ceritanya. Juz taip "happy tree friend"@ masuk ke websitenya www.happytreefriend.com. Karekter-karekter kartunnya sangat comel..mudah menarik minat sesiapa sahaja tetapi =<.

Berobjektifkan darah dan kematian dalam setiap episodnya membuatkan kepala saya pening dan tak terdaya menontonnya. Tak sampai 10 jalan cerita yang saya tonton, semuanya memualkan dan memeningkan kepala. Yahudi..begitulah diajarnya anak-anak mereka supaya terbiasa dengan darah terutamanya darah-darah Muslim.

So...Teenage Mutant Ninja Turtle is better!!! he3

p/s : sesapa yang kuat & kental jiwa sanubarinya sahaja yang boleh tonton kartun ni..

0 comments: